18 Şubat 2014 Salı

FLORMAR: FUŞYA OJE

Havaların bu kadar sıcak olması beni ürkütmüyor değil. Ancak baharı çok özlemiş olmalıyım ki onu yaşamak için sabırsızlanıyorum. Bana baharı fazlasıyla anımsatan bir renk olan fuşya, bu sezonun favori renkleri arasında. 

Uzun zamandır kullanmadığımı hatırlayarak fuşya rengindeki ojemi tırnaklarıma uyguladım. Neyseki bozulmamış ve hala sapasağlam:)


Flormar 127 nolu oje




Fuşya rengindeki ojemi beğendiniz mi? Bu aralar, evet benim için favori, dediğiniz bir ojeniz var mı? Yorumlarınızı bekliyorum. 

Okuduğunuz ve yorumunuz için teşekkürler. 


Sevgiler. 


2 yorum:

  1. Aslında biraz daha yavru ağzı gibi bence fuşya diyince aklıma daha bi' mora çalıyormuş gibi geliyor ama baya güzelmiş güle güle sür :) bende flormarın 452 numaralı mavisini seviyorum şu sıralar

    YanıtlaSil
  2. Nice colour.

    x Lori
    http://fabeau-trends.blogspot.com

    YanıtlaSil