17 Ekim 2013 Perşembe

MAYBELLINE RUJ: GÜL KURUSU

Sonbaharın etkisi ile kıyafetlerimizin yanı sıra makyaj malzemelerimiz de değişiklik gösteriyor. Ama bazı favori parçalarım var ki onlarda yaz - kış ayrımı göstermeden çantamdan eksik etmiyorum. İşte onlardan biri yumuşacık dokusu ile Maybelline marka rujum.

Numarası: 210

Rengi: Gül Kurusu





Özellikle smokey eyes makyaja çok yakıştırdığım bu rujum ile zaman zaman soft, sade bir görüntü elde ederken bazen de inanılmaz vamp bir makyaja imza atabiliyorum. Önemli olan renklerin uyumunu keşfetmek değil mi zaten? 


Nasıl ruju beğendiniz mi?

Sizin sonbahar makyajı için özellikle ruj konusunda tercih ettiğiniz bir renk var mı? Varsa yorumlarınızı bekliyorum. 


Sevgiler. 

1 yorum:

  1. Ben bu aylarda bordoya yöneliyorum genelde. Ama gül kurusu tonlarda bir ruj her zaman için makyaj çantamın bir köşesinde bulunur.

    YanıtlaSil